Ethica Nicomachea L-II 020
Ēthica Nicōmachea sīve Dē mōribus ad Nicōmachum (Aristotelēs)
Ἠθικὰ Νικομάχεια (Ἀριστοτέλης)

OFFICĪNA PHILOSOPHŌRVM ***
(1108a)
Parte de:
Ética Nicomáquea / Libro II / [7. Ejemplos de virtudes como término medio entre un exceso y un defecto]
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Ēthica Nicōmachea L-II 020
Ἔστι δὲ καὶ περὶ τὴν ὀργὴν ὑπερβολὴ καὶ ἔλλειψις καὶ [5] μεσότης, σχεδὸν δὲ ἀνωνύμων ὄντων αὐτῶν τὸν μέσον πρᾶον λέγοντες τὴν μεσότητα πραότητα καλέσωμεν· τῶν δ᾽ ἄκρων ὁ μὲν ὑπερβάλλων ὀργίλος ἔστω, ἡ δὲ κακία ὀργιλότης, ὁ δ᾽ ἐλλείπων ἀόργητός τις, ἡ δ᾽ ἔλλειψις ἀοργησία.
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Ética Nicomáquea L-II 020
Respecto de la ira existe también un exceso, un defecto y un término medio; estas disposiciones no tienen prácticamente nombre; pero, ya que llámanos al término medio, apacible, llamáremos a la disposición intermedia apacibilidad; de los extremos, el que peca por exceso sea llamado iracundo, y su vicio iracundia; y el que peca por defecto, incapaz de ira, y el defecto, incapacidad de ira.
Nicomachean Ethics L-II 020
In respect of anger also we have excess, deficiency, and the observance of the mean. These states are virtually without names, but as we call a person of the middle character gentle, let us name the observance of the mean Gentleness, while of the extremes, he that exceeds may be styled irascible and his vice Irascibility, and he that is deficient, spiritless, and the deficiency Spiritlessness.
Ad Nicomachum filium de Moribus L-II 020
Atque etiam in īrā exuperantia est, dēfectiō, & mediocritās. Cumque eōrum nōn ferē extent nōmina, eum quī modum tenet, clēmentem, & mediocritātem clēmentiam mānsuētūdinemque nōmināmus. Extrēmōrum is quī ultrā modum prōgreditur, īrācundus, & vitium īrācundia appellātur. Quī autem parum īrāscitur, lentus, vitium lentitūdō dīcitur.
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